Magazinul Cafegiu.ro se ghideaza dupa Ordonanta retur OUG 34/2014.

Inainte de a demara procesul de returnare

Contactati-ne folosind numarul de telefon 0748 094 987 sau la contact@cafegiu.ro, intr-un email cu titlul RETUR, comunicandu-ne detaliat situatia. Astfel vor fi discutate impreuna cu Dumneavoastra detaliile procesului de returnare.

Conditii returnare produse

  • Consumatorul beneficiaza  de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
  • Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (suntexceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: „produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator”);
  • Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
  • Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
  • Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;

Conditii rambursare

Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la cafegiu.ro

16septembrie
2017